- Szeretné, ha munkatársai a konfliktusokat konstruktívan és hatékonyan oldanák meg?
- Érdeklik az asszertivitás növelésének lehetőségei vagy a mediációs technikák?
- Hatékonyabbá szeretné tenni saját vagy kollégái kommunikációját?
Ha igen, akkor tekintse meg „Konfliktuskezelés, mediáció, hatékony kommunikáció” elnevezésű tréningünket.
Ajánljuk Önnek, ha szeretné, hogy a vezetése alatt állók
- ismerjék meg a személyes, és szervezeti szinten jelentkező konfliktusaik természetét, rejtett okait, dinamikáját, a konfliktusok megoldásának módjait, s hasznosítsák az azokban rejlő előnyöket a hatékonyság növelésére, a kapcsolatok mélyítésére.
- sajátítsák el a mediáció (a konfliktusok megoldásának konstruktív módja) alapelveit, technikáit, növekedjen felelősségvállalásuk a másik szempontjainak megértésében, a konstruktív megoldáskeresésében, így hatékonyabban kezeljék a nehéz, feszült helyzeteket, az ismétlődő konfliktusokat is.
- fejlesszék kommunikációs készségeiket: sajátítsák el az asszertív megoldásokat, a szavak mögött rejlő érzelmek, befolyásoló tényezők, a másik jelzéseinek, ki nem mondott gondolatainak, motivációinak felismerését. Fejlődjenek megfigyelési és meghallgatási készségeik, képesek legyenek konstruktívak lenni a kommunikáció különböző színterein, kerülve a kommunikációs gátakat. Sajátítsák el a meggyőzés eredményes eszközeit, az NLP technikákat, az indulatvezérelt, agresszív kommunikációs helyzet kezelésének módjait.